Chiptuning

- CHIPTUNING & REMAP -

*Chiptuning-om se bavimo od 2004. za "civilne" i trkacke potrebe!
*Od nedavno kod nas mozete dobiti uslugu remapa iz Norveske tunerske kuce SEDOX, www.sedox-performance.com
*Posedujemo sve alate potrebne za bezbedno menjanje programa u motornom kompjuteru, kako za starija tako i za novija, pa cak i nova vozila: Automobile, Kamione, Motocikle...
*Iskustvo mereno u hiljadama (skoro 3.500) referenci i nijedan "spaljen" motorni kompjuter

Kako se "chipuje" :

1. Starije generacije motornih kompjutera program i mape sadrze u eksternoj memoriji u standardnom obliku tipa EPROM ili EEPROM



u nekom od ovih ili slicnih kucista. Da bi se njihov sadrzaj izmenio, potrebno je skinuti memoriju sa ploce motornog kompjutera i reprogramirati je programatorom, ili pak zameniti novom u slucaju OTP eproma (one time programming) [u retkim slucajevima neophodno je eprom obrisati UV lampom zbog nemogucstva nabavke novog praznog chipa.


2. Od godine 2000. pa cak i ranije u nekim slucajevima moguce je promeniti mape u motornom kompjuteru putem On Board Diagnostic interfejsa, i za to se koriste specijalne alatke tipa KWP2000, GALLETTO, OptiCan, FlashBooster, WinGal ....

Problem predstavljaju hibridni racunari koji nemaju u sebi eksternu memoriju koja bi se mogla programirati u slucaju greske pri upisu. Isto vazi i za racunare iz kojih nije predvidjeno iscitavanje originalnog programa.

3. Novija generacija racunara recimo od motornog kompjutera bosch edc16 koji je aktivno u upotrebi od 2003. godine (nije precizna informacija) drasticno je zakomplikovan security pristup programskoj memoriji jer su upotrebljeni motorolini kontrleri koji imaju svoju internu memoriju, eksternu memoriju, pa cak i serijske eprome za immo. funkciju. Medjutim motorola od uvek koristi BDM (Backdoor Debugging Mode) programerski ulaz za reprogramiranje. Za BDM programiranje potrebno je skinuti motorni kompjuter i na stolu ga zakaciti za BDM interfejs. Ovo je pored toga sto je najkomplikovaniji i najskuplji, ujedno i najbezbedniji nacin menjanja programa, jer je cak i u slucaju greske pri pisanju UVEK moguce pristupiti memoriji.

4. Najnoviji trend u oblasti motornih racunara je upotreba Infineon Tricore procesora za ciji reprogram posedujemo ORIGINALNI EVC-ov alat koji garantuje uspeh sa minimalno rizika jer se upotrebom specijalnih sondi izbegava potreba lemljenja po ploci ECU-a i izazivanje eventualnih ostecenja.

 

- Ispod možete pogledati tabele dobitaka nakon chiptuninga.

U pripremi

 

Design by Q Design Studio